Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Aυτό που περνάς είναι προσωρινό!




Ψαλ. 23:4
Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό· επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν. Γνώρισε κάτι, η δοκιμασία σου δεν θα κρατήσει για πολύ!
Να το ξαναπώ.
Η δοκιμασία σου αδελφέ μου δεν θα κρατήσει για πολύ! αλληλούια!
Σε όποια κοιλάδα και αν βρίσκεσαι, ένα σου λέω: Μη φοβάσαι!
Δεν είσαι μόνος, και δεν το λέω για να σε παρηγορήσω απλά, δεν το λέω για να πάρεις  θάρρος, αλλά το λέω γιατί είναι η ΑΛΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Μη φοβού δεν είσαι μόνος!!!!!!!! Δόξα Το Θεό!
Σ`αυτό το μονοπάτι της ζωής που διαβαίνεις, που περπατάς, είναι και κάποιος άλλος μαζί συνοδοιπόρος καλός, που σου παρέχει ασφάλεια, και σιγουριά.
Ο Ιησούς, ο καλός ποιμένας!

Ναι ο ΙΗΣΟΥΣ!
Δεν σου λέει ότι δεν θα περάσεις από τις κοιλάδες του θανάτου, όχι δε λέει κάτι τέτοιο, αλλά σου υπόσχεται ότι θα σε βγάλει μέσα απ`αυτές,  πιστεύεις τούτο?
Ναι. Φυσικά και το πιστεύουμε.
Στο εβραϊκό κείμενο χρησιμοποιείτε  ένα ρήμα εδώ που λέει <<αν περπατήσω>>που σημαίνει <<περπατώ από μέρος σε μέρος>>, δηλαδή περιοδεύω, περιπλανιέμαι, τριγυρίζω, περνώ.
`Οταν σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα σπίτι, ο μεσίτης σου κάνει μια περιήγηση, ( ένα <<πέρασμα>>) για να δεις όλες τις ιδιαιτερότητες του σπιτιού.
Επίσης,  κάνεις και εσύ ένα <<πέρασμα>> από όλο το σπίτι λίγο πριν υπογράψεις  τα συμβόλαια για την αγορά. όσοι μπήκαμε στη διαδικασία αυτή το γνωρίζουμε καλά.
`Οταν παίζεις σε ένα θεατρικό έργο, κάνεις ένα <<πέρασμα>> δηλαδή μια πρόβα στα λόγια του έργου.
Κάνεις εξάσκηση στις ατάκες σου και <<περνάς>> ξανά τις κινήσεις σου, ούτως  ώστε να είσαι έτοιμος στην πρεμιέρα.
Το <<πέρασμα>> δεν είναι ένα μέρος στο οποίο σταματάς! Κινείσαι προσωρινά μέσα σ`αυτό.
Δεν είναι μόνιμος τόπος κατοίκησις.

Οι δοκιμασίες, και οι διωγμοί είναι μέρος της ζωής, αλλά απλώς <<περνάς>> από αυτά, δεν διαρκούν για πάντα.
Αν κοιτάξουμε στο παραπάνω εδάφιο 3 του κγ κεφαλαίου, θα δούμε ότι Ο Λόγος Του Κυρίου μας λέει:
Ψαλ. 23:3 
Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του. Και στον Ψαλμό πε. 13 λέει:
Ψαλ. 85:13 
Δικαιοσύνη θα προπορεύεται μπροστά του, και θα τη βάλει στον δρόμο των βημάτων του. Δηλαδή τα βήματα του Ιησού είναι το μονοπάτι σου.
Απλά ακολουθείς εκείνον.
Δεν υπάρχει τίποτα που να περνάς εσύ, και να μην το έχει περάσει ήδη εκείνος.
Οι <<τρίβοι δικαιοσύνης>> είναι καταστάσεις  από τις οποίες ο Θεός είδε ότι χρειάζεται να περάσεις, προκειμένου να τελειοποιηθείς στην οδό του σταυρού.
`Ολοι οι μεγάλοι ηγέτες στο Λόγο Του Θεού, πέρασαν από την κοιλάδα της συντριβής.
(Αβραάμ, Ιακώβ, Μωυσής, Δαυίδ, Ηλίας, Παύλος) και ο ίδιος ο Ιησούς.
 Στάθηκαν με θάρρος, με παρρησία, δεν φοβήθηκαν.
δεν θα φοβηθώ κακό· επειδή, εσύ είσαι μαζί μου·
Τί ωραίος λόγος! αλήθεια, τιιιι  ωραίοοος λόγοςςς!!!
Δεν θα φοβηθώ!
Γιατί δεν θα φοβηθώ?
Γιατί ο Μεγάλος, ο Ισχυρός, ο ζωντανός , και αληθινός Θεός,            ΕΙ - ΝΑΙ    ΜΑ - ΖΙ   ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!
Α-λη-λου-ια!
Καθώς περνάς την κοιλάδα, το κακό δεν μπορεί να σε αγγίξει.
Μπορεί να είναι παντού, γύρω σου, υιέ, και θυγατέρα Του Θεού του Υψίστου, όμως δεν μπορεί να σε εξουσιάσει.
Δεν μπορεί! πάει τελείωσε!
Ο φόβος έρχεται μονάχα  όταν αισθάνεσαι απροστάτευτος, και ευάλωτος.
Μήπως αισθάνεσαι έτσι?
`Άλλαξε γρήγορα τώρα .
Αναγνώρισε το γεγονός  ότι βρίσκεσαι στην κοιλάδα, υπό την καθοδήγηση Του Θεού, και όχι του σατανά.
Λουκ. 4:1 
ΚΑΙ ο Ιησούς, πλήρης Αγίου Πνεύματος, επέστρεψε από τον Ιορδάνη· και φερόταν από το Πνεύμα στην έρημο..
Ιώβ 1:12 
Και είπεν ο Κύριος προς τον Σατανάν, Ιδού, εις την χείρα σου πάντα όσα έχει· μόνον επ' αυτόν μη επιβάλης την χείρα σου. Και εξήλθεν ο Σατανάς απ' έμπροσθεν του Κυρίου.
Ο Θεός είναι μέσα στο πνεύμα σου, δια του Αγίου Πνεύματος.
Δεν άλλες φορές <<περισσότερο>> και άλλες φορές <<λιγότερο>> μαζί σου, αλλά πάντοτε το ίδιο, σε κάθε κατάσταση, θύελλα, και κοιλάδα.
Ο Δαυίδ κατάλαβε ότι δεν υπήρχε  κανένα μέρος στο οποίο θα μπορούσε να πάει και να μην είναι εκεί το Πνεύμα Του Θεού.
Ψαλ. 139:7 - 12

Πού να πάω από το πνεύμα σου; Και από το πρόσωπό σου πού να φύγω; Αν ανέβω στον ουρανό, είσαι εκεί, αν πλαγιάσω στον άδη, νάσου εσύ. Αν πάρω τα φτερά τής αυγής, και κατοικήσω στις εσχατιές τής θάλασσας, και εκεί θα με οδηγήσει το χέρι σου, και το δεξί σου χέρι θα με κρατάει.  Αν πω: Το σκοτάδι, σίγουρα, θα με σκεπάσει, αλλά κι αυτή η νύχτα θα είναι ολόγυρά μου φως·  κι αυτό το σκοτάδι δεν σκεπάζει από σένα τίποτε· και η νύχτα λάμπει όπως η ημέρα· σε σένα το σκοτάδι είναι όπως το φως.

`Ενα από τα ονόματα Του Θεού είναι Γιάχβε Σαμά, που σημαίνει<< Ο Θεός είναι εκεί>>
 Ο Κύριος είναι πάντα εκεί, μαζί σου!
Λέει το εδάφιο μας στη συνέχεια,
η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.

 Η ποιμενική ράβδος ήταν σαν ένα κομμάτι ξύλο με μια άκρη σαν το μπαστούνι του μπέιζμπολ.
Ο βοσκός το χρησιμοποιούσε για να σκοτώνει άγρια ζώα, και περιστασιακά για να σωφρονίζει κάποιο πρόβατο που  επαναστατούσε.
Επίσης, το χρησιμοποιούσε για να εξετάσει τα πρόβατα, βάζοντάς τα να περνούν από κάτω.
Η ράβδος συμβολίζει τη διόρθωση Του Θεού στη ζωή σου.
1Κορ. 4:21 
Τι θέλετε; Νάρθω σε σας με ράβδο ή με αγάπη και πνεύμα πραότητας; 
Εκεί μαθαίνεις να βλέπεις Το Θεό σαν ένα πατέρα, που σε πειθαρχεί με αγάπη.
Η ποιμενική βακτηρία, το ποιο συνηθισμένο σύμβολο του βοσκού, ήταν ένα μακρί ραβδί, με γυριστή άκρη σαν αγκίστρι.
Το χρησιμοποιούσε για να σώσει το πρόβατο, από γκρεμό η κάποια άλλη επικίνδυνη κατάσταση.
Ο βοσκός χρησιμοποιούσε επίσης τη βακτηρία για να αγγίζει τα πρόβατα στα πλευρά τους, και να τους επιβεβαιώσει την παρουσία του.
Η βακτηρία συμβολίζει την ιδιαίτερη σχέση Του Θεού μαζί σου.
Σε καιρό <<κοιλάδας>>, μπορείς να περπατάς χέρι - χέρι μαζί Του.
Στο Εβραϊκό κείμενο η φράση <<με παρηγορούσι>> είναι ρήμα που σημαίνει<<αναπνέω βαθιά>> ή <<αλλάζω>>.
`Οταν βγεις από την κοιλάδα, είσαι, ας ελπίσουμε, αλλαγμένος, διαφορετικά θα πρέπει να περάσεις ξανά τα ίδια μαθήματα.
Ο Κύριος Ιησούς να σας ευλογεί!



http://xristianikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου