Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Για όλα υπάρχει δικαιολογία

Ρωμ. 3:23 
 Γιατί όλοι αμάρτησαν και στερούνται τη δόξα του Θεού.
Ο Βουδισμός, σαν θρησκεία, δεν επιτρέπει να σκοτώνουν ούτε ένα έντομο.
`Όμως οι Βουδιστές ψαράδες δικαιολογούν το επάγγελμά τους, λέγοντας πως αυτοί απλώς.....συλλαμβάνουν τα ψάρια, δεν τα σκοτώνουν!
Αστείο, και απλοϊκό το παράδειγμα, και εννοείται πως δεν είναι αμαρτία να ψαρεύεις.
Αυτό όμως το παράδειγμα δείχνει την τάση που έχουμε όλοι μας να δικαιολογούμε τα όσα κάνουμε, προσπαθώντας να δικαιωθούμε μπροστά στα ίδια μας τα μάτια, και  μπροστά στους άλλους βέβαια.
Δεν είναι υπερβολή λοιπόν αυτό που μας λέει η Αγία Γραφή, ότι όλοι αμάρτησαν και στερούνται τη δόξα του Θεού.

Λέει  ΟΛΟΙ  μηδενός εξαιρουμένου. 
Πόσο λυπάμαι όταν ακούω ανθρώπους να λένε ότι, Εγώ τι κάνω?.... 
Δεν έχω πειράξει άνθρωπο! 
Με έβλαψαν, δεν έβλαψα......
Τη δουλειά μου κοιτάω εγώ........
`Άραγε ήθελα να ξέρω, το πιστεύει αυτό που λέει?
Τι εγωισμός, τι υπερηφάνεια μέσα στον άνθρωπο αλήθεια!
Ο Λόγος Του Θεού λέει αγαπητοί μου, ότι ΟΛΟΙ, ΟΛΟΙ, αμάρτησαν....
Δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν μας, αμαρτήσαμε, και στερούμαστε τη δόξα Του Θεού...
Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό, γιατί εάν το καταλάβουμε αυτό δείχνει ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, αυτόν που άνοιξε για μας  Ο Κύριος μας, Ο Ιησούς.
Κάποτε άκουγα έναν άνθρωπο που έλεγε συνεχώς το ίδιο πράγμα, και ήμουν, αλλά και είμαι σε απορία μέχρι και αυτή τη στιγμή το πως το έλεγε, γιατί η πορεία του κάθε ανθρώπου φανερώνει αυτό που είναι, και όχι αυτό που εκείνος λέει για τον εαυτό του.
Όταν μιλούσε για την υπερηφάνεια έλεγε.
Εγώ μπορεί να έχω ότι δήποτε άλλο αλλά δεν έχω υπερηφάνεια.......
Ξέρετε, πολλοί άνθρωποι σκόνταψαν απ`αυτό, και ζημιώθηκαν, γιατί? απλά γιατί το διακήρυτταν, και δεν το πολεμούσαν,  και αυτό γιατί πίστευαν πως δεν το είχαν.
`Όλοι πρέπει να παλεύουμε γι`αυτό, όλοι πρέπει να φέρνουμε τον εγωισμό μας, και την υπερηφάνεια της καρδιάς μας,  μπροστά στο Κύριο μέχρι την ώρα που θα μας παραλάβει.
Μην λες ποτέ εγώ δεν έχω αυτό, η εκείνο.....
Αλλά παρέδωσε στον Κύριο τον εαυτό σου, που βλέπει καλύτερα από σένα τα βάθη σου,  ζήτα τη συνεχόμενη, και καθημερινή  εργασία Του στη ζωή σου, και τότε θα δεις πολύ  διαφορετικά, από ότι έβλεπες πριν.
`Όλοι λοιπόν αμάρτησαν μας λέει Ο Λόγος Του Θεού και στερούνται της δόξας Του.
Ο κάθε ένας μας γνωρίζει την καρδιά του.
Ακόμα και <<μυρμήγκι να μην έχει πατήσει κάποιος>> όπως ακούμε πολλές φορές, μέσα στα βάθη του γνωρίζει τι κατοικεί, και πόσο μακρυά από το θέλημα Του Θεού είναι.
Ακούγονται πολλές φωνές.
Εγώ δεν έκλεψα, δεν σκότωσα, δεν μοίχευσα, λέω πολλές φωνές γιατί το ίδιο λένε πολλοί..
Νομίζουμε ότι αμαρτία είναι μόνο αυτά?
`Όχι! αμαρτία δεν είναι μόνο αυτά,  αλλά αμαρτία είναι το να ξέρεις, και να μπορείς να κάνεις το καλό, και να μην το κάνεις.
Ποιος λοιπόν μπορεί να πει πως είναι δίκαιος?
`Όμως Ο Λόγος Του Θεού δεν τα λέει όλα αυτά για να μας αποθαρρύνει, η συνέχεια του εδαφίου που διαβάσαμε μας δίνει και την υπέροχη  Θεϊκή λύση.
Ρωμ. 3:24
δικαιούνται δε δωρεάν με την χάριν αυτού δια της απολυτρώσεως της εν Χριστώ Ιησού.Γι `αυτό έτρεξε Το αίμα Του Αγίου Αμνού στο Σταυρό του Γολγοθά, για να ξεπλύνει την αμαρτία μέσα από την καρδιά μας.
Μα για να το κάνει αυτό, πρέπει πρώτα να παραδεχτούμε με αλήθεια, με ειλικρίνεια, πως είμαστε αμαρτωλοί, να πούμε την αμαρτία με το όνομά της.
Να την μησίσουμε μάλιστα, με όλη μας την καρδιά,  να ποθήσουμε την απελευθέρωση, και την Αγία ζωή Του Χριστού, τη γεμάτη χαρά, και ειρήνη.
Αν δεν πάμε μπροστά Του ως αμαρτωλοί, πως θα πάρουμε τη δικαίωση?
Ο Ιησούς Χριστός το είπε καθαρά:
Ματθ. 9:13 
............γιατί δεν ήρθα να καλέσω δικαίους αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια». Γι`αυτό  και εμείς μπορούμε να πούμε στον Κύριο.
Κύριε! τέλος οι δικαιολογίες, και τα άλλοθι για την αμαρτία στη ζωή μου, αξίωσε με να την μισήσω, και να θελήσω να την παραδώσω σε σένα, για να την βγάλεις τελείως από μέσα μου.
xristianikanea.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου